הקשר בין גיהוץ האשראי לספירת העומר

    חיה ספיר No Comments on הקשר בין גיהוץ האשראי לספירת העומר

    מידי יום ראשון בשבוע משוחחת רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי" עם רחל בולטון – מפתחת שיטת "תעצומות – כלים לשינוי בחיים" שמדברת על אתגרי החיים. היום דיברה בולטון על המידות של ספירת העומר | האזינו  

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     בתכנית "עניין משפחתי" שוחחה רחל פסטג עם הגב' רחל בולטון, מפתחת שיטת "תעצומות" שדיברה על ספירת העומר. בולטון פתחה: "לשם של ספירת העומר יש  שלוש משמעויות: מספר – סופרים את העומר, סיפור – מספרים על העומר, ספיר – אבן מאירה".

    בולטון הסבירה: "ספירת העומר זה מידות יש מוחין שזה חכמה בינה ודעת אבל יש את חסד גבורה ותפארת וסיפור הוא תמיד עניין של חסד לתאר את המצב ולהקל על איך שדברים נראים והוא גם מקנה לנו דרך חיים לבאות, הסיפור זה תחליפי את הכותרת וחייך ישתנו, ספרי את זה אחרת". 

     "וגבורה זה מספר הוא מצד אחד געגועים עוד כך וכך ימים החתונה וכדומה וכך גם אדם סופר את כספו מצד שני מספר גם מצמצם המספרים מגלים כמה יש בחשבון בנק ואי אפשר לגהץ כל כך הרבה לשקול ולמדוד זה גבולות. ספיר זה מידת התפארת אברהם היה חסד ויצחק גבורה ויעקב תפארת זה שילוב של חסד וגבורה כאשר יש לנו איזון בין החסד ומצד שני להיות בגבורה ולשמור על הגבולות זה תפארת שמאירה מהשילוב של השניים. אז יש לנו זכות גדולה להאיר עם האור הפנימי שלי גם את החולשות שלי כי זה מראה שיש לי עוד עבודה". 

     האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות